دسترسی محله سوهانک تهران

محله سوهانک در منطقه یک شهرداری تهران و در نزدیکی ازگل یکی از محله های خوش آب و هوا واقع شده است. سوهانک بافت قدیمی و ساختمان های فرسوده و کوچه های باریک و قدیمی تهران را به نمایش میگذارد . خیابان هایی مانند خیابان سلمان، خیابان درمانگاه و خیابان سوهانی از اصلی ترین خیابان های محله سوهانک به شمار می روند.
نزدیک ترین ایستگاه به این محل ایستگاه مترو قائم و ایستگاه اتوبوس سه راه سوهانک است.

اصول نقاشی ساختمان در محله سوهانک تهران

سوهانک یکی از محلات ییلاقی بوده و دارای آب و هوای کوهپایه ای می باشد. همین نکات مثبت باعث افزایش آپارتمان های محله سوهانک شده چرا که علاقه مندان به این نوع آب و هوا سوهانک را به عنوان گزینه ی مناسبی برای زندگی برمی گزینند. همانطور که رشد جمعیت در محله سوهانک رو به افزایش است ساخت و ساز خانه های جدید نیز در حال رشد است. به همین علت به ساختار نقاشی ساختمان و نما در سوهانک باید توجه فراوان داشت.
برای نقاشی ساختمان محله سوهانک باید موارد بسیاری در نظر گرفت چرا که این محله با تنوع بالایی از ساختار شهری روبرو است. مدرنیته و سنت ها در محله سوهانک با هم همسایه هستند. علاوه بر کوچه های قدیمی و منازلی که بافت قدیمی این محل را حفط کرده اند ،آپارتمان و ویلا های نوساز در حال ساخت می باشند.

نقاشی ساختمان در سوهانک

نقاشی ساختمان در سوهانک

نقاشی ویلا محله سوهانک

رنگ های دکوراتیو را می توان یک پیشنهاد عالی از نظر نقاشی ساختمان پارس پینتر برای ویلا های تازه ساز محله سوهانک در نظر گرفت چرا که نمای داخل ویلا را شبیه کاخ جلوه می دهد. پیشنهاد ما برای زیباتر شدن فضا های مختلف ویلا می توان رنگ های گلبهی، نارنجی، زرد، شامپاینی، یاسی، سبز پسته ای را بکار برد. نا گفته نماند که کار با رنگ دکوراتیو مهارت خاص استادان با تجربه را می طلبد.

رنگ دکوراتیو یکی از بهترین انتخاب ها برای نقاشی ساختمان ویلا است زیرا

  • راه تنفس دیوار را مسدود نمی کند و مانع پوسته شدن رنگ می شود.
  • قابلیت شستشو دارد.
  • برای آب و هوای کوهپایه ای مناسب می باشد.

نقاشی استخرو محله های قدیمی محله سوهانک

برای نقاشی داخل استخر باید از رنگ های مخصوص استخر نیز برای آن ها استفاده کرد که مقاومت بالایی نسبت به رطوبت دارند و در طول زمان پوسته نمی شوند.

و اما برای خانه ها و ساختمان های قدیمی رنگ هایی بکاربرده می شودکه هم بادوام هستند و هم عایق مناسب در برابر دما و رطوبت محله سوهانک می باشند. نقاشی ساختمان های قدیمی محله سوهانک را می توان با رنگ و هنر هنرمندانه اساتید نقاشی دیوار پارس پینتر تلفیق کرد.
با زیباتر کردن بافت های قدیمی تهران محله ای دنج برای خاطره سازی هموطنان عزیز ایجاد خواهیم کرد.
بسیاری از نقاشی های زیبای دیواری مشتاقانی دارد که همه روزه با رد شدن از کنار آن ها عکس هایی خاطره انگیز و زیبا را ثبت می کنند.
اساتید هنرمند و مشاوران صبور نقاشی ساختمان پارس پینتر پیشنهاد های خاص و ویژه ای را ضمن در نظرگرفتن سلیقه، اصالت، فرهنگ و پیشینه ی محله برای تمامی ساکنین ارائه می دهند. به گونه ای که با انتخاب بهترین نوع رنگ و کیفیت و در نظر داشتن همه ی جوانب کار، رضایت همگان را با تبحر در هنر نقاشی خود به دست می آورند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان کافیست با شماره 09120573172  تماس بگیرید.