نقاشی ساختمان هتل تاج محل ونک

هتل ها در گردشگری از جایگاه ویژه ای برخوردارند در تهران نیز هتل های زیبایی وجود دارد که می توانیم به هتل تاج محل اشاره کنیم و در ادامه به نقاشی ساختمان آن بپردازیم.

نقاشی ساختمان هتل تاج محل

هتل تاج محل یکی از هتل آپارتمان های چهارستاره و شیک تهران است که در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز نمود ساختمان هتل با معماری تلفیقی همگون و هنرمندانه‌ای از فرهنگ و تمدن ایرانی و هندی در ۸ طبقه بنا و دارای ۸۰ باب واحد اقامتی مدرن و مجهز می‌باشد، که با امکانات کامل در خدمت مسافران است. هتل تاج محل دارای استخر، سونا، رستوران، آپارتمان های معمولی و VIP، اینترنت بی سیم و کلوپ ورزشی می باشد.

هتل با قرارگیری درمیدان ونک و خیابان ملاصدرا، دسترسی مناسبی به بزرگراه های پایتخت دارد. همچنین  در نزدیکی بزرگراه همت واقع شده که دسترسی به نقاط مختلف پایتخت را آسان نموده است.

پرسنل مجرب هتل آپارتمان تاج محل میزبان شما جهت جاودانه ساختن لحظات خوش در مدت اقامتتان خواهند بود.

گروه پارس پینتر افتخار این را داشته که در پروژه نقاشی ساختمان هتل تاج محل ایفای نقش کند.

رنگهای کاربردی در نقاشی ساختمان هتل ها:

صنعت نقاشی ساختمان ، در همه اماکن و ساختمان ها کاربرد دارد.

از تمام رنگ های نمای داخلی ساختمان جهت رنگ آمیزی هتل ها استفاده می شود که پر استفاده ترین آنها رنگ های آکریلیک ، پلاستیک و رنگهای مولتی کالر هستند.

اغلب هتل ها از نقاشی ساختمان بعنوان بهترین مواد ضدعفونی کننده همزمان با ایجاد تنوع و تازگی استفاده می کنند.

از رنگ آمیزی سقف ها گرفته تا اتاق ها و دیواری های هتل .

رنگ آمیزی هتل ها در دو صورت انحام می شود.

یا هتل ها از رنگهای ساده نقاشی ساختمان استفاده می کننند و یا هتل ها سبک خاصی را دنبال می کنند و از طراحی ها و نقاشی های خاص روی دیوار ها و  سقف ها استفاده می کنند. مانند نقاشی فرشته یا پتینه کاری .

نقاشی ساختمان هتل تاج محل-پارس پینتر